Ett otroligt lyckat nationaldagsfirande blev det i parken vid Edsbergs slott i Sollentuna inför 15.000 pers hyllades o hedrades bröderna Gärdestad o då kanske främst Ted som skulle fyllt 70 i år.
Varför inte fira i Danderyd? Boris i all ära, men här var det folkfest på riktigt. :)
Sen fortsatte vi hemma, lite kul skall man väl ha. Spel med liten boll, skulle man kunna kalla det.
Pass på nu kommer han!